Politica de retur
Renunțarea la cumpărare se aplică doar clienților persoane fizice după cum urmează:
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G.130/2000. Acestea se pot returna în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, împreună cu factură de achiziție.
Pentru returnarea unui produs trebuie să anunțați în scris pe adresa noastră de email.
În cazul în care nu doriți înlocuirea cu un alt produs va putem returna contravaloarea comenzii, conform legilor în vigoare, în termen de 30 de zile de la primirea returului la sediul nostru. Cheltuielile de returnare, conform reglementărilor în vigoare, vor fi suportate de către dvs. și va recomandăm să folosiți același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
Dacă produsul este returnat într-o stare deteriorată, stare în care nu mai poate fi vândut că și nou, vom reexpedia produsul către client pe cheltuiala acestuia. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandăm să refuzați recepția lor.
Pentru a se evita neînțelegerile se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un process verbal în care se va specifică starea coletului. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) ne rezervăm dreptul de a nu acceptă returnarea produselor care, prin natură lor, nu pot fi returnate.